تور اروپا

تور اروپا و ترکیه پارمیدا تور

تور اروپا

تور اروپا و ترکیه پارمیدا تور

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

تمام کارآفرینان موفق در طول سال ها تلاش و کار زیاد توانسته‌ اند به جایگاهی که همواره در آرزوی آن بوده اند، دست پیدا کنند.

در واقع تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق و رسیدن به جایگاه ایده آل در کارآفرینی، اگر چه کار سختی به نظر می‌ رسد اما با پشتکار و تلاش مداوم می‌ تواند تحقق یابد. این کاری است که ماکان آریا پارسا به خوبی از پس آن برآمده است.

ماکان آریا پارسا یکی از این مدیران جوان و کارآفرینان موفق کشور است که چند سالی است در حوزه آموزش مجازی پر قدرت پیش می رود. او بیش از ده سال پیش ایده ی آموزش مجازی را اجرا و با تاسیس مرکز آموزش مجازی پارس وارد میدان تجارت و بازار کار شد.

اما این تازه شروع فعالیت دکتر آریا پارسا بود. تاسیس هولدینگ پارس پندار نهاد دومین قدم موفق او در این راه بود. او اکنون تنها با ۳۶ سا ل سن مدیر عامل و صاحب این هولدینگ و زیر مجموعه های کوچک و بزرگ آن است.

 

شاید بگویید پول و ثروت او را به اینجا رسانده است؛ اما کاملا اشتباه است. او از خانواده ای فرهنگی و ساده متولد شد و ازهمان ابتدا نیز ثروتی هنگفت نداشت و به گفته خود با تلاش های شبانه روزی خود توانسته فرازو نشیب های بسیاری را طی کرده و به این جایگاه برسد. شخصیت سخت کوش و پویایی ذاتی وی سبب نشده تا دست از تحقق خواسته و ایده خود تا رسیدن به موفقیت بردارد. به همین دلیل هم امروز ما شاهد این هستیم که نامش در کنار نام دیگر مدیران و کارآفرینان برتر کشور می درخشد و به خوبی توانسته مجموعه های تحت مدیریت خود را در این اوضاع نابسمان اقتصادی، سرپا نگه دارد.