تور اروپا

تور اروپا و ترکیه پارمیدا تور

تور اروپا

تور اروپا و ترکیه پارمیدا تور

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

تور ترکیه



بی شک وتردید یک توریست عشق مند است که با ارزان ترین و شایسته ترین نرخ مسافرت نمایند و در عین درحال حاضر کلی نیز لذت از مهاجرت خویش ببرند و همینطور دقت داشته باشید که تور ترکیه ارزان یکی‌از خوب ترین و پرطرفدارترین اشکال تورهای مسافران اهل ایران است و این که مبتنی بر این تور شما دوستان عزیز این قابلیت و امکان را دارید که مسافرتی خوب و شادی بخش البته کم هزینه داشته باشید و این که شایان توجه شما گردشگران تور آنتالیا این که , تور ترکیه ارزان گونه های متفاوتی را دارااست و یکی شایسته ترین مدل این تور که بیشتر مسافران از ملازمت با آن زیاد لذت میبرند ( تور چارتر ( میباشد .
آیا تا به امروز شما اسم این تور را شنیده اید؟ این تورها که از تا قبل از این بوسیله ماشین کرایه ای های هواپیمایی خریداری گردیده اند , با قیمت ارزان خیس و کمتری به شما دوستان عزیز به فروش می رسند و هم نکته با اهمیت این تورها اینجاست که یک یا این که دو روز به اجرای این تورها باقی مانده آنها به تورهای لحظه نهایی تبدیل می‌شوند و گشوده نیز با ارزش کمتری به فروش خواهند رسید و دیدنی است بدانید که عمده مردمان به‌دنبال تور ارزان ترکیه می گردند با پروازهای دارای اعتبار اهل ایران و فرنگی با معرفی هتل های گران قیمت و جایگاه یک خوب در شهرها و بخش ها با اهمیت توریسم استانبول در ترکیه شما‌را دعوت به سفری مهیج و به یاد ماندنی می نماید .

تور ارزان ترکیه در پاییز و در ماه های آبان و آذر و دی و بهمن با قیمتی خوب در درود پرواز مهیا ارائه و برگزاری بوده و این‌که تور ترکیه به دلیل سرد شدن هوا در فصل‌پاییز انجام می‌شود , در حالیکه در فصل‌تابستان بها بالایی داراست ولی در آبان ماه و آذرماه ارزان ترین تور را در از ما توقع داشته باشید .

تور ترکیه ارزان


مجری تخصصی و بی واسطه تور اروپا  و نمایشگاهی , تورهای ترکیه از جمله استانبول , آنتالیا و شهرهای توریستی دیگر است که با ارائه سرویس ها و تجهیزات اختصاصی محرمانه از سرها خارج آورده و با برخورداری از کادری چابکدست و مدیران کارشناس و تجربه بیشتراز یک ده سال عمل در برپایی تورهای خوب و همینطور طرح ریزی تورهای متنوع و استاندارد کشورهای گوناگون , همواره در زمره شایسته ترین های صنعت توریسم در ابتدا بوده و میباشد , درضمن جهت کسب اطلاعات تورها و مشورت برای گزینش تور مطلوب , لطفا با ما تماس حاصل نمایید .

اعتنا داشته باشید که در منو تورهای متفاوت ترکیه در یک نگاه میتوانید دنیایی از تورهای ارزان , لحظه پایانی , لوکس و . . . را بازدید فرمایید و با کلیک بر روی تور متبوع , از ریزه کاری ظریف آن باخبر گردید و دقت داشته باشید که در جزئیات تور , ارزش تور ترکیه به همراه لیست هتل های متنوع آن تور معلوم است و همینطور در حالتی‌که تور دلخواه خویش را پیدا کردید , گوشی تلفن رابطه با ما قابل رویت است و شما می‌توانید با مشاوران ذی‌ربط تماس بگیرید و رزرو تور ترکیه را انجام دهید .
در سالیان اخیر شور و شوق و اشتیاق آنان برای هجرت به ترکیه بی سابقه و گوناگون است چه بسا با وجود این که در حین یک سال و نیم قبلی , ترکیه سرگرم گونه های مشکلات امنیتی بوده است ولی هنوز نیز این مرزوبوم وسیع ترین مقصد توریسم ایرانیان به حساب آورده می شود و به لطف توافقنامه کنسل روادید در میان تهران و آنکارا و روستا ها پرواز هفتگی در تور ترکیه برای ایرانیان مقرون به صرفه و راحت خیس شده‌است و اهمیت ندارد که چه اتفاقی می افتد اهل ایران ها ترجیح می دهند به شهرهای توریستی ترکیه مهاجرت نمایند تا تجربه هایی بی نظیری را کسب نمایند
 

تور ترکیه


معمولا در روزها نوروزی یا این که در طول نقطع ی عطف ترافیک مهاجرت شما نمی توانید به عبارتی زمان که هجرت را آغاز کردید مطمئن باشید که محل اقامت خیر پیدا می‌کنید . یا این که در حالتی که با وسیله نقلیه همگانی هجرت فرمائید ممکن است بلیط رفت و بازگشت پیدا نکنید .
این مساله مسافران را مشغول می نماید و بازدارنده از شادی بخش بودن هجرت می شود . برای آنکه مهاجرت خویش را سوای استرس و با وقار سپری فرمایید , خوب تر است مهاجرت با شایسته ترین تور استانبول را گزینش فرمائید .

 

 

تور استانبول

استانبول , بزرگ‌ترین شهر ترکیه , یکی‌از محبوب‌ترین مقصدهای توریسم جهان است .

استانبول بزرگ‌ترین شهر مرزو بوم ترکیه و راس اقتصادی و فرهنگی آن است . این شهر در کنار تنگه‌ی بسفر و دریای مرمره قرار گرفته است ; یعنی در مرز در میان اروپا و آسیا . تنگه‌ی بسفر این دو مجموعه کشورها را از نیز جدا مینماید و استانبول در بنا شده در دو مجموعه کشورها جای دارد . این شهر تاریخی و قشنگ به خاطر تنوع جاذبه‌های توریسم و تفریحی و از حیث تعداد گردشگران , بخشی از برگزیدگان شهرهای توریستی عالم است .
قربت ترکیه به کشور‌ایران و تشابه فرهنگ‌ها سبب ساز شده که‌این شهر یکی‌از محبوب‌ترین مقصدهای توریسم فرنگی برای ایرانیان باشد . جذاب است بدانید که شهرهای تبریز و اصفهان در جمهوری اسلامی ایران با استانبول خواهرخوانده میباشند .

این شهر تاریخی , جاذبه‌های مختلف و مشهوری دارااست که از در بین مهمترین آنها می‌توان به ایاصوفیه , مسجد آبی رنگ , ساختمان بلند گالاتا , ساختمان بلند دختر , تنگه‌ی بسفر و کاخ‌های توپ‌قاپی و دلمه باغچه اشاره نمود .

استانبول یکی‌از دیدنی‌ترین و جذاب‌ترین کلانشهرهای عالم است ; شهری که طی قرن‌های متمادی , ذیل سلطه‌ی امپراتوری‌های مختلف قرار گرفته است و در مرز دو قاره‌ی آسیا و اروپا قراردارد . . استانبول به خاطر گذشته‌ی مالامال فراز و نشیب و مورخ لبریز تلاطمش , اثر ها تاریخی زیادی از دوران متفاوت مورخ داراست . جاذبه‌های تاریخی این شهر به قدری جالب است که همه‌ی سلیقه‌ها را راضی میکند . این شهر خوشگل , چهار جاذبه‌ی توریسم اصلی و دارای اسم و رسم داراست که عبارت‌اند از موزه‌ی ایاصوفیه , کاخ توپ‌قاپی , مسجد آبی رنگ و بازار بزرگ . علاوه بر این چهار جاذبه‌ی حیاتی و کلیدی , هزاران جاذبه‌ی تفریحی , تاریخی و ارگانیک دیگر در استانبول موجود است که می توانید روز ها برای تماشای آن ها وقت بگذارید . اما بیشتر جاذبه‌های این شهر , حوالی بخش تاریخی آن متمرکز شده‌اند ولی در نواحی دورتر نیز جاذبه‌هایی موجود است که برای راز زدن به آن ها میتوانید برنامه‌ریزی نمایید .


تور ترکیه


معمولا در روزها نوروزی یا این که در طول نقطع ی عطف ترافیک مهاجرت شما نمی توانید به عبارتی زمان که هجرت را آغاز کردید مطمئن باشید که محل اقامت خیر پیدا می‌کنید . یا این که در حالتی که با وسیله نقلیه همگانی هجرت فرمائید ممکن است بلیط رفت و بازگشت پیدا نکنید .
این مساله مسافران را مشغول می نماید و بازدارنده از شادی بخش بودن هجرت می شود . برای آنکه مهاجرت خویش را سوای استرس و با وقار سپری فرمایید , خوب تر است مهاجرت با شایسته ترین تور استانبول را گزینش فرمائید .

مسافرت با تور چه مزیتی دارد؟


مهاجرت با تور دارنده یک طرح ریزی معلوم و رقم خورده شده‌است به صورتی که شما نمی توانید بیرون از این برنامه فعالیت نمایید . زمان رفت و بازگشت , برهه زمانی زمان اقامت , فراهم بودن بلیط رفت و بازگشت و چه بسا خدمت های مواد غذایی به طور کامل طرح ریزی شده و آماده می‌باشند . مسافرانی که با تور مسافرت می نمایند به خیر و خوبی می‌دانند که نباید نگران هیچ چیزی باشند و تنها بایستی از هجرت خویش لذت ببرند .
بعضا از اشخاص متاسفانه فکر‌میکنند که مهاجرت با تور صرفا به صورت جور جمعی بوده و همه زمان مهاجرت را بایستی با تیم طی کرد . البته خوب تر است بدانید که تور ها اشکال متفاوتی دارا هستند . تور های مسافرتی بسته به گونه مهاجرت دارنده سرویس ها و گونه های متمایز می‌باشند . تور های تجاری با تور های ماه عسل با نیز فرق داراست . ولی به طور کلی همه تور ها به دو گونه گروهی و انفرادی گونه بندی می‌شوند .
درصورتی که مسافرت مدل جمعی و گروهی شمارا اذیت می نماید خوب تر است تور های انفرادی را گزینش فرمایید . در تور های انفرادی می‌توانید به صورت صمیمانه یا این که با خانواده خویش یک هجرت آهسته و سوای استرس را تجربه فرمایید . البته در مهاجرت های گروهی همگی زمان هجرت طی یک طرح ریزی معلوم در

تور اروپا ، پاییز 98

پارمیدا با تور اروپا، شما را به جذاب ترین و مشهورترین مکان های دیدنی در کشور ایتالیا و شهر رم می برد، یعنی بنای باشکوه کلئوسئوم، موزه ی واتیکان رم، فواره ی افسانه ای تروی، معبد پانتئون، رومن فروم، میدان ناووتا، موزه ی بورگزه، پله های اسپانیایی، قلعه ی سن آنجلو، کلیسای سنت پیتر، و بسیاری از جاذبه های گردشگری دیگر.

چرا تور اروپا با پارمیدا؟

آژانس مسافرتی پارمیدا، کارگزاری معتبر و شناخته شده در حوزه تورهای اروپا و ترکیه است و می توانیم بهترین قیمت تور را در پکیجی مناسب به مسافران و گردشگران ارایه دهیم. به دلیل حساسیتهای موجود در اخذ ویزا، متناسب با فصل های مختلف بهار، تابستان، پاییز و زمستان؛ پیشنهاد می کنیم چند هفته زودتر از زمان سفر اقدام کنید. مشاوران با تجربه ما همه نوع راهنمایی برای خرید و رزرو تور مناسب به شما ارایه خواهند داد.

مقاصد و جزییات تورهای اروپایی پارمیدا در ادامه لیست شده است:

پاریس

تور اروپا

اقامت در هتل های مناسب و پذیرایی در رستوران های خوشنام انجام می شود. راهنمایان محلی و فارسی زبان تورهای پارمیدا، با حضور پربار و مستمر خود در همه روزهای تور، لحظات خوبی را برای مسافران پارمیدا رقم خواهند زد.

اگر می خواهید به مهد گردشگری سفر کنید، میبایست تور اروپا را خرید کنید. چرا؟ چون این تورهای اروپا هستند که شما را به بهشتی سر سبز می برد. اگر تصمیم به خرید توراروپا را داشته باشید، تورهای ترکیبی متنوعی به شما پیشنهاد می شود؛ تورهایی از قبیل تور فرانسه، هلند و اسپانیا، تور فرانسه و هلند، تور دور ایتالیا، تور اسپانیا، تور کشتی کروز اروپا، تور ایتالیا، فرانسه و اسپانیا، تور دور ایتالیا و فرانسه، تور یونان، تور ترکیبی سوئیس، تور فرانسه، تور اتریش، ایتالیا و فرانسه، تور اتریش، تور فرانسه، هلند و آلمان و... .

در میان این تورها، نام آشنا ترین آنها شاید فرانسه باشد، کشور عشاق که شما را به دیدن زیباترین های اروپا دعوت می کند. در اسپانیا ارزان ترین گردشگری اروپایی را تجربه خواهید کرد، ایتالیا شما را به دوران کهن قرون وسطی برده و در اتریش از طبیعت پایان ناپذیر و بکر لذت می برید
 

در تورهای اروپایی برنامه ی بازدید از برترین جاذبه های گردشگری هر کشوری که مقصد سفرتان باشد، به شکل فوق العاده منظم و هوشمندانه ای ترتیب داده شده است و سعی شده تا تمام دیدنی های برتر کشور مقصد در تورهای گردشگری گنجانده شود. یعنی تور اروپا پارمیدا را که بخرید، تمام اروپا را با یک برنامه مرتب خواهید گشت. البته نگران نباشید، روزهایی هم برای خودتان هستید و می توانید به مرا کز خرید بروید و حسابی خرید کنید و کمی هم تنها خوش گذرانی کنید.

 

در فرانسه به کجا ها می روید؟

برترین دیدنی هایی که در فرانسه و شهر پاریس وجود دارد را خواهید دید، یعنی جاذبه های گردشگری چون برج ایفل، کلیسای نوتردام، طاق پیروزی، موزه ی لوور، کاخ شایو، باغ تویلری، باغ لوگزامبورگ، خیابان شانزه لیزه، سکره کور در مونمارتر، کاخ گارنیه و... . این ها فرانسه را می سازند.